مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس دوباره بی رحم شده ، با لباس یوونتوس خداحافظی می کنم

یوونتوس دوباره بی رحم شده ، با لباس یوونتوس خداحافظی می کنم

آندره آ‌ بارزالی ، مدافع با تجربه و مستحکم یوونتوس طی گفت و گویی با اسکای و اسپورت مدیاست در مورد مسائل مختلف پیرامون باشگاه و همچنین تمدید قراردادش که در تابستان آینده به پایان می رسد، صحبت کرد:

 

او در مورد تغییر وضعیت تیم و قرار گرفتن یووه روی نوار پیروزی ها گفت:

 

ما دوباره داریم به همان طریقی بازی می کنیم که شما از تیمی به نام یوونتوس انتظار دارید ، ما همیشه می دانستیم که می توانیم شرایط را عوض کنیم. با این همه، حتی ما انتظار ایجاد چنین نوار پیروزی را نداشتیم. در نهایت مهم ترین چیز و مهم تر از هر رکوردی این است که دوباره ذهنیت بی رحممان را که باعث شد, یوونتوس، یوونتوس باشد به دست اورده ایم. در ابتدای فصل وقتی سه و یا چهار بازیکن کلیدی تیم غایب بودند به مشکل می خوردیم، اما الان می دانیم که هر تیمی مربی به زمین بفرستد، ما اعتماد به نفس پیروزی در هر بازی ای را داریم. ما در تمام نقاط زمین از مهاجمان و هافبک ها گرفته تا ما مدافعان همه در فرم فوق العاده ای هستیم.

 

برنامه تان برای ادامه چیست؟

 

مربی از ما خواست آرام و معقول باشیم و دقیقا به نکته ی مهمی اشاره کرد. ما نمی توانیم به آنچه تا الان به دست اورده ایم فکر کنیم و یا فرض کنیم که بازی بعدی یک پیروزی دیگر برایمان به ارمغان خواهد داشت. ما باید روی هر بازی جداگانه تمرکز کنیم. بازی یکشنبه برابر کیه وو آسان نیست و ما باید در بهترین حالتمان باشیم تا با سه امتیاز برگردیم. نباید فراموش کنیم که ما هنوز در جدول دوم هستیم. اگر بخواهیم که از ناپولی جلو بزنیم و صدر جدول را به تصرف خودمان دراوریم نباید به خودمان اجازه بدهیم که هیچ جا امتیاز از دست بدهیم.

 

یک ماه دیگر با بایرن بازی دارید...

 

ما در حال حاضر هنوز به لیگ قهرمانان فکر نمی کنیم. هنوز برای آماده شدن برای بایرن وقت زیادی داریم، اما، فعلا بازی های بزرگ زیادی در لیگ داریم که بخواهیم رویش تمرکز کنیم. روی کاغذ می توانیم بگوییم که هیچ کدوم از دو تیم از قرعه خوشحال نیستند. از دید یووه، ما به مصاف یکی از قدرت های برتر اروپا می رویم و از دید بایرن، ما به جرئت قوی ترین تیم دوم در لیگ قهرمانان بودیم. برای اینکه در سطح اروپا به یک تهدید متداوم تبدیل شویم، شما نیاز دارید که به تیم های قدرتمندی مانند این به طور منظم برخورد کنید. ما هم در فصل پیش و هم در این فصل به استثنای بازی با سویا نشان دادیم که ذهنیت درست برای رقابت در بالاترین سطح را داریم. هر حرفی که قبل از بازی زده شود، در نهایت جواب این سوال که کدام تیم بهتر است تنها در زمین جواب داده خواهد شد.

 

قراردادت به زودی تمام می شود، آیا برنامه ای برای تمدید قرارداد داری؟

 

دوست دارم دوران حرفه ایم را در یوونتوس به پایان ببرم، ما روند تمدید قرارداد را با آرامش پیگیری می کنیم. اما در حال حاضر تنها به یوونتوس فکر می کنم.

 

در نهایت آندره آ به این سوال که ترجیح می دهد که از بین هیگواین و لواندوفسکی کدام را در یووه ببیند، گفت:

 

هر دوی آنها بازیکنان فوق العاده ای هستند و درخشش عالی داشته اند، رکوردها خود با شما سخن می گویند. کدام را در یووه ترجیح می دهیم؟ ما تعداد زیادی مهاجم خوب در یوونتوس داریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: